PHT ry:n hyvinvointijaksot haettavissa 15.10.2017 lähtien

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry on terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen järjestö, joka järjestää työikäisten terveyttä ja hyvinvointia edistäviä kursseja.

PHT:n suositut talven ja kevään 1.askel-hyvinvointijaksot ovat taas haettavissa 15.10.2017 lähtien. Tarjolla on niin hiihtolomareissuja kuin pääsiäisen viettoa liikunnallisissa merkeissä. Hyvinvointijaksot järjestetään luonnonkauniissa liikuntakeskuksissa ja kylpylöissä ympäri Suomen ja kohteiden rautaiset asiantuntijat auttavat osallistujaa terveellisemmän arjen alkuun. Jaksoille voi hakea lapsiperheet sekä työikäinen, joka on työterveyden ulkopuolella, kuten työnhakija, itsensätyöllistäjä tai yrittäjä. Jos haet pariskuntana, riittää, että toinen kuuluu kohderyhmään.

Jaksot ovat veikkausvoittovaroin tuettua toimintaa, eli niille osallistuminen on erittäin edullista. Aikuisen omavastuu jaksoilla on 25€ / vrk, sisältäen majoituksen, ruoat ja ohjelman, lapsen omavastuu on 15 € / vrk. Työttömille jaksot tarjotaan puoleen hintaan eli käytännössä esim. viikon jakso (4 vrk) maksaa työttömälle 50 €.

Lisätietoa hyvinvointijaksoista ja hakuohjeet löytyvät osoitteesta http:/pht.fi

Huomaathan, että työttömyyskassasta ei saa hyvinvointijaksoihin liittyviä lisätietoja, joten mahdolliset yhteydenotot ja lisätietopyynnöt tulee tehdä PHT ry:lle.